BankID

BankID på mobil

Med BankID på mobil treng du verken kodebrikke, eller installasjon av Java når du skal logge deg inn i nettbanken. Løysinga er enkel, sikker og fleksibel, og kan også brukast til netthandel og i mobilbanken.

Fordi løysinga ikkje krev Java, kan du logge deg på nettbanken frå både PC, nettbrett og telefonar.

Du kan veksle mellom å bruke BankID på mobil og vanlig BankID med kodebrikke. 

BankID på mobil er ikkje ein eigen app. Når du aktiverer tenesta i nettbanken, vert det lagt ein sikkerheitsmekanisme i SIM-kortet på telefonen din. Når du loggar på med BankID på mobil, vil nettbanken kommunisere med SIM-kortet i telefonen din.
Sjå korleis pålogging med BankID på mobil fungerer.

Korleis bestille BankID på mobil:
1. Logg deg inn i nettbanken med BankID eller utan BankID
2. Vel Mine innstillingar og BankID
3. Klikk på knappen Bestill BankID på mobil
4. Skru på mobiltelefonen og følg instruksjonane på skjermen

Kvar kan eg nytte BankID på mobil?
Du kan bruke tenesta både til pålogging i nettbanken, og til netthandel. No kan den og nyttast i Mobilbanken (frå 12.11.15).

Ikkje kast kodebrikka!
Sjølv om du ikkje treng kodebrikka for å logge på nettbanken, oppmoder vi deg til å ta godt vare på den. Skulle du gløyme pinkoden din, miste telefonen, eller av andre grunnar trenge å bestille ny BankID på mobil, må du framleis ha kodebrikka for å logge deg på nettbanken.

Les meir om BankID på http://www.bankid.no/

Kontakt oss

  • SMS med kodeord SSF til 2077

  • Faks: 57 82 97 01

  • MÅNDAG-TORSDAG
    kl. 08.00-21.00
    FREDAG
    kl. 08.00-16.00