Slik jobbar vi mot kvitvasking
I Sparebanken Sogn og Fjordane arbeider vi med å lære kundane våre å kjenne. Dette gjer vi for å kunne yte betre tenester til deg som kunde, men òg for å redusere risikoen for at du skal bli utsett for svindel, økonomisk kriminalitet, eller ID tjuveri.
I dette arbeidet treng vi å vite kven du er og forstå korleis du ønskjer å bruke banken sine produkt og tenester. Derfor kan det vere at banken tar kontakt med deg og ber deg om oppdatert kundeinformasjon.
Spørsmåla som vert stilt handlar om:
- Kva produkt og tenester du som kunde ynskjer å nytte hos oss
- Om du er skattar til andre land enn Norge
- Forventa innbetalingar på konto
- Faste inntekter som inngår i ditt kundeforhold, som til dømes lønn eller pensjon
- Investeringar
- Betaling til/frå utlandet
- Om du skal setje inn og ta ut kontantar
Spørsmåla som du får, skal sikre at vi har rett og oppdatert kundeinformasjon om deg. Dette gjere det enklare for oss å tilby rette produkt og tenester og beskytte deg som kunde mot nettsvindel, men også motvirke kvitvasking og terrorfinansiering.
Både privatkundar og bedriftskundar, nye og eksisterande, må vere førebudd på å opplyse meir enn det som tidlegare har vore vanleg. Banken hentar inn oppdatert kundeinformasjon ved å kontakte kundane direkte på e-post eller gjennom periodisk kontroll i nettbanken.